Kapsalon Centraal

Klachten?

Mocht u een klacht hebben over een van onze haarwerkers/medewerkers of een product/haarwerk wat u bij ons gekocht heeft kunt u contact opnemen met onze onafhankelijke klachten functionaris A. Plu. Deze is te bereiken via info@kapsaloncentraal.nl. wij zorgen er voor dat u binnen 5 werkdagen antwoord van ons terug hebt. Heeft u binnen die 5 werkdagen nog geen antwoord? Naam dan contact op met de salon (071) 5156775. Wij zullen er dan alles aan doen om samen naar een juiste oplossing te vinden en daarvoor maatregelen te nemen. Wij zullen u van deze maatregel op de hoogte stellen. Uiteraard zullen wij dan maatregelen nemen om dergelijke klachten in de toekomst te voorkomen.

Mocht het zo zijn dat we er samen niet uitkomen leggen wij de klacht voor bij onze klachten commissie: ECKG Stichting Expertisecentrum Klacht- en Gezondheidsrecht.

Intercoiffure Nederland L'Oréal Nederland